Wikiwaanzin

Auteur Topic: Lekker abitrollen  (gelezen 45 keer)

Offline Graaf Statler

• Global Moderator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Lekker abitrollen
« Gepost op: 03, december 2019, 17:55 17:55* »
Één van de meest schimmige organen van Wikipedia is de Star Chamber genaamd de arbitragecommissie, een orgaan wat eigenlijk helemaal geen orgaan is wat zelfs maar enige arbitrage aanbied.
Het maakt namelijk gebruik van een duister reglement waarvan eigenlijkartikel 5 het meest interessante is.
En voornamelijk artikel 10.5:

Citaat
Enige andere maatregel die de Arbitragecommissie zinvol acht om het probleem op te lossen.

Juist ja. Nu had ik in nogal steenkolenengels op Aggies inmiddels verdwenen WikiRev een paar aardige staaltjes van abitrollen mijn richting uit geschreven en o wonder, die zijn bewaard gebleven en zou ik hier dolgraag plaatsen.
Maar Juliën, wat denk je, kan dat hier of zou daarvoor een andere sectie handig zijn?  Of gewoon hier plaatsen en later een indeling maken?

Want dit moeten toch echt voor het nageslacht bewaard worden want zo een ongehoorde trollpartij zie je zelden

Offline Juliën

• Global Moderator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Lekker abitrollen
« Reactie #1 Gepost op: 12, december 2019, 11:21 11:21* »
Misschien is het inderdaad beter in eigen sectie. Je kan er zelf een aanmaken als je wil!

Offline Graaf Statler

• Global Moderator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Lekker abitrollen
« Reactie #2 Gepost op: 12, december 2019, 13:25 13:25* »
Ik heb gekeken maar ik zou echt niet weten hoe, ik ben ronduit onhandig met dit soort dingen.
Maar dit is meer iets voor de saaie januari- en februariavonden, Juliën.

Wat in een goed vat verzuurd immers niet, ik ben daar op aggies blog indertijd eens flink gaan opslaan omdat ik die wikigrappenmakers wel zo een beetje ken met hun verdwijntrucs. Maar wellicht is een Worldpress blog beter omdat dat de links automatisch overneemt, met een link naar dit forum.

Het is namelijk totaal absurt wat die Nederlandse Wikipedianen mij gelapt hebben, en mogelijk dat ik het tweetalig maak omdat ik me veel beter in het Nederlands kan uitdrukken.

Archiveren, archiveren en nog eens archiveren is bij deze leugenachtige lieden namelijk het enige juiste om te doen zodat later ontkennen ze simpelweg niet helpt. En deponeren bij een advocaat.